Міністерство соціальної політики повідомляє: так, внутрішньо переміщена особа, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні без укладення договору оренди, може отримувати субсидію.



У такому випадку до заяви про призначення субсидії необхідно додати документи, що підтверджують проживання за фактичною адресою домогосподарства (довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи).

Куди звертатися?

Для отримання субсидії ВПО можуть звернутися до одного із зазначених органів:
▪️ уповноважена посадова особа виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
▪️ центр надання адміністративних послуг ЦНАП);
▪️ сервісний центр Пенсійного фонду України.

Житлову субсидію також можна оформити в електронній формі, обравши один із сервісів:
▪️ портал «Дія»,
▪️ вебпортал електронних послуг ПФУ,
▪️ мобільний додаток Пенсійного фонду України. Завантажити його можна для Android та для IOS.

 Які документи потрібні для отримання субсидії?

1️⃣ Заява про призначення субсидії
2️⃣ Декларація про доходи та витрати, в якій зокрема декларується склад домогосподарства
3️⃣ Паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП)
4️⃣ Довідка про ВПО