У комунальному підприємстві підбили підсумки роботи поточного періоду 2023 року
За ініціативи директора Комунального підприємства Михайла Котова 16 червня відбулась службова нарада КП. Обговорити ситуацію щодо роботи комунального підприємства зібралися сільський голова Юрій Семенюк, старости громади, обліковці, працівники КП.
Своє бачення ситуації окреслив, сільський голова Юрій Семенюк. Голова громади розповів про фінансову ситуацію в громаді та звернув увагу на необхідності реєстрації місця проживання мешканців, як однієї з ключових умов збільшення надходжень до місцевого бюджету, вчасної оплати комунальних послуг та укладення договорів населенням на вивезення ТПВ. Адже, на сьогодні, коштів у місцевому бюджеті на підтримку КП відсутні.
Директор комунального підприємства Михайло Котов розповів про стан справ та ключові виклики, з якими стикається КП у своїй роботі. Особливу увагу присутніх було звернуто на заборгованість населення по оплаті за комунальні послуги, яка становить 2 млн 600 тис.грн, ріст цін, що суттєво впливає на собівартість комунальних послуг, необхідність встановлення приладів обліку води населенням, що дозволяє оплачувати за реально спожитий об'єм води.
Під час наради заслухали звіт головного обліковця Анни Серединської щодо заборгованості за комунальні послуги та укладення договорів на вивезення ТПВ у кожному старостинському окрузі. Також, заслухали інформацію про результати проробленої роботи кожним з обліковців КП.
Михайло Котов наголосив старостам та обліковцям на необхідності підвищення ефективності роботи щодо укладення договорів з населенням на вивіз ТПВ. Позитивно відзначили Лищенський старостат у вказаному напрямку, а активізувати роботу рекомендували Звірівському та Хорлупівському старостатам.
Під час наради презентували новий програмний продукт для ефективного управління Wetoo, який впроваджує комунальне підприємство для цифровізації процесу обліку, сповіщення та оплати комунальних послуг, головною метою, якого є формування електронної бази споживачів, покращення ситуації з інформуванням населення та своєчасної оплати комунальних послуг.
Вказана система дає можливість надсилати споживачам комунальних послуг смс повідомлення з посиланням на оплату, передавати показники лічильника, бачити реальний стан рахунків у особистому кабінеті.
Суттєво полегшить мешканцям можливість відстежувати стан рахунків та здійснювати оплату онлайн - телеграм бот, який може встановити кожен споживач комунальних послуг. Більш детально дізнатись про платформу, її переваги та як користуватись сервісом, можна, звернувшись до КП за номером: 0994864034 або до обліковців КП.