"Всі ми різні, всі ми рівні": для дітей інклюзивного центру провели пізнавальний квест
Пізнавально-розважальний квест "Всі ми різні, всі ми рівні" для дітей провели у КУ ІРЦ ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Захід приурочили до Міжнародного дня боротьби за права людей з інвалідністю, який щороку відзначають 5 травня.
“Цей день покликаний звернути увагу людей на сім'ї, в яких є дітки з інвалідністю або особливими освітніми потребами, на непросте випробування справжньою любов’ю, через яке вони проходять, а водночас і всі ми, люди, які їх оточують. Адже від нас, в значній мірі залежить, якою буде їхня життєва дорога”, - розповіли спеціалісти інклюзивно-ресурсного центру.
Психологи, педагоги центру в ігровій формі провели тематичні цікаві заняття з дітьми, почергово відвідавши з ними різні станції: “Творчу”, “Спортивну”, “Танцювальну”, “Кулінарну”, станцію “Крокодил”, “Кондитерську”.
Дітлахи дивилися пізнавальний мультик "Соловейко з одним крилом". Головний герой якого - птах, не вмів літати, бо мав одне крило. Проте, соловейко дуже гарно співав і всі інші пташки носили його туди, куди потрібно, аби лиш почути мелодійний спів.
Ідея мультику в тому, що всі ми різні, проте рівні. І кожен може приносити користь і радість оточуючим.
Під час наступного творчого флешмобу діти ставили відбитки долонь, які попередньо мастили фарбою, навколо Землі, як символ допомоги, толерантності та підтримки.
Педагоги центру повеселили малечу танцювальними руханками, а під час відвідування станції "Крокодил" у ігрову взаємодію включилися, також, батьки.
Спортивна станція передбачала участь у естафетах на розвиток дрібної моторики, вправності та влучності.
Загадки та наочні матеріали, використані під час роботи "Кулінарної станції" допомогли діткам з'ясувати склад імпровізованого "компоту" та "борщу".
Фінальна станція "Кондитерська" завершила квест. Тут дітлахи навчились прикрашати кольоровим шоколадом мафіни, а потім поласували своїми шедеврами.
У цей день були подолані будь-які стереотипи та обмеження, адже не важливо, чи має людина інвалідність чи особливі освітні потреби, головне, щоб вона мала добре серце та душу!
#безбарєрність