У Лищі вчителі англійської мови з усієї громади вчилися, як уникати вигорання на роботі
Семінар «Від вчителя до вчителя: Як уникнути вигорання?», на якому педагоги ділилися досвідом та мали нагоду побачити урок у класі, де навчається дитина з особливими освітніми потребами, вразив усіх, адже англійська – іноземна мова і складнощі з її вивченням виникають завжди.
Вчительки англійської мови, директорка Лищенського ліцею Наталія Сікора презентувала компетентнісно зорієнтований урок у 2-Б класі на тему "Sport". Учні разом із вчителем та асистентом розмовляли англійською про улюблений вид спорту, виконували інтерактивні вправи, вивчали нові слова та працювали із лепбуками.
Окрім нових методик, які дають хороші результати на уроках англійської, педагогиня провела після заняття аналіз, детально розібравши та звернувши увагу колег на деталі від яких залежить успіх тієї чи іншої дії вчителя.
У Підгайцівській громаді більшість вчителів у ліцеях та гімназіях – молоді спеціалісти, які мають бажання розвиватись у професії та досягати професійного зростання. Однак, педагогам у часи війни складно уникнути вигорання, тож обмін досвідом, надихаючі історії про успіхи вихованців – додали завзятості усім.
Директорка Центру професійного розвитку працівників Підгайцівської сільської ради Світлана Зінкевич звернула увагу на важливі моменти "Професійного стандарту вчителя".
Досвідом ділилися вчителі англійської мови Підгайцівського ліцею Наталія Оліченко та Катерина Семенюк, які нещодавно були учасниками міжнародної програми у Польщі. Про особливості підготовки та проведення всеукраїнського рівня олімпіади з англійської мови розповіла Інна Леонідівна Павлишина - вчитель англійської мови Лищенського ліцею, учениця якої пройшла два етапи олімпіад і потрапила на третій, фінальний рівень. Тому вчителям англійської було цікаво послухати, які вимоги до учнів- учасників всеукраїнських олімпіад, особливості їхньої підготовки задля високих результатів.
Зі слів Світлани Зінкевич, Наталії Сікорі вдалося створити чудове професійне коло спілкування, додати в нього емпатії та атмосфери, яка допомогли розкрити тему семінару, поповнити ресурс вчителів впевненістю та натхненням, дати відповіді на певні професійні запити, окрилити їх новими ідеями та створити, в першу чергу – дружню продуктивну атмосферу.