Пошук

Ким замінити комісії з соціального страхування та як призначати допомоги за лікарняними

Дата: 10.01.2023 11:45
Кількість переглядів: 169

Фото без опису

З 01 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», якою було внесено ряд змін до розрахунку і призначення допомог за лікарняними.
Хто замінив комісії з соціального страхування на підприємствах і як тепер призначати допомоги за лікарняними?


● Раніше на кожному підприємстві, в установі чи організації створювалась комісія (або уповноважений, якщо на підприємстві до 15 працівників) із
соціального страхування. Такі комісії були обов’язковими як для державних, так і для приватних чи інших підприємств і навіть ФОП. Саме комісія була
уповноважена призначати або відмовляти в призначенні допомоги за кожним лікарняним співробітників.
● Однак з 01 січня 2023 року створення і діяльність таких комісій не передбачені.
● Тож відтепер рішення про призначення або відмову в призначенні допомог за листками непрацездатності має приймати сам роботодавець або уповноважена ним особа.
● Призначити уповноважену особу можна розпорядчим документом на розсуд керівника підприємства.
● Рішення про призначення допомоги по тимчасовій втраті працездатності, декретної допомоги, допомоги на поховання необхідно оформлювати
відповідним розпорядчим документом – це може бути наказ, постанова, розпорядження, рішення тощо.
● Звертаємо увагу! Для отримання консультацій з усіх питань соціального страхування застраховані особи і роботодавці мають звертатись до Пенсійного
фонду України.
● Нагадаємо, з 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є
уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.

Інформує Луцьке міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних