Пошук

Діє безоплатна гаряча лінія психологічної допомоги українцям

Дата: 01.09.2022 15:06
Кількість переглядів: 1133

Фото без опису

Наша країна переживає складні часи. За даними Міністерство охорони здоров'я України, близько 60% українців потребують психологічної допомоги. Щодня наші громадяни втрачають життя та здоров’я, домівки, стосунки, роботи та бізнеси.

Перша психологічна допомога – це загальновизнана, проста й дієва методика забезпечення первинної підтримки людей у кризових ситуаціях.

Мінсоцполітики нагадує, що за ініціативи першої леді України Олена Зеленська впроваджено Національну програму психічного здоров’я та психосоціальної підтримки  https://moz.gov.ua/.../ofis-pershoi-ledi-moz-ta-partneri..., яка має на меті допомогти громадянам подолати пов’язаний з війною стрес і наслідки пережитих травматичних подій, запобігти розвитку психічних розладів. Розробку та впровадження програми координує Міністерство охорони здоров’я України у тісній взаємодії з українськими та іноземними фахівцями. Ініціатива реалізується за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Водночас, Національна психологічна асоціація, залучившись підтримкою партнерів, на початку червня запустила безоплатну гарячу лінію, яка працює у форматі аудіо та відео дзвінків.

Кожен охочий з України може подзвонити за номером 0-800-100-102 (дзвінки безкоштовні), щодня з 10:00-20:00, адміністратор лінії прийме дзвінок, визначить зручний для вас формат роботи (аудіо чи відео) і скерує до вільного психолога на лінії.

Психологічна допомога для українців закордоном доступна за телефонами:

  • Чехія +420 800 012 058
  • Польща +48 800 088 141
  • Франція +33 805 080 466
  • Португалія +351 800 780 756
  • Швеція +46 20 160 46 46
  • Ірландія +353 1800 817 519
  • Італія +39 800 939 092
  • Австрія +43 800 017 967
  • Великобританія +44 808 164 2432

Найближчим часом будуть підключені інші країни. Дзвінки з усіх мобільних операторів відповідних країн – безкоштовні.

На лінії працюють фахові психологи, які мають відповідний досвід та пройшли підготовку надання допомоги у ситуаціях кризи. Спеціалісти дотримуються основних етичних стандартів професії, а всі звернення за допомогою є конфіденційними.

Спеціалісти лінії надають кризові та інші типи консультацій, займаються психологічною просвітою, а у разі необхідності скерування до інших спеціалістів - передадуть дієві, робочі, безкоштовні контакти.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних