Пошук

Звіт щодо проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділом соціального захисту населення допомоги вдома за 2021 рік

Дата: 29.07.2022 12:45
Кількість переглядів: 455

Фото без опису

 

Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 року №904 "Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг" та згідно Постанови № 449 від 1 червня 2020р. «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», з метою покращення якості надання соціальних послуг в «Відділі соціального захисту населення Підгайцівської сільської ради» було видано Наказ №11 від 01.06.2022 року,  про організацію і проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у Відділі соціального захисту населення та призначено відповідального також створено комісію з проведення оцінки якості соціальних послуг у відділі соціального захисту населення Підгайцівської сільської ради за 2021 року. 

     Положення Відділу соціального захисту населення затверджене рішенням Підгайцівської сільської ради № 5/12 від 17.02.2021 року.

 

Відділом соціального захисту надаються такі послуги:           

- догляду вдома;

- натуральної допомоги;

- соціальної адаптації;

- консультування;

- інформування;

- соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- соціальної інтеграції та реінтеграції;

- представництво інтересів;

- соціальна профілактика;

- посередництва (медіація);

- екстрене (кризове) втручання.

 

 

Інформація

щодо проведення внутрішньої оцінки якості

соціальних послугу у Відділі соціального захисту населення допомоги Доглад вдома .

 

   Оцінювання якості допомоги догляд вдома проводилося за місцем проживання отримувача соціальної послуги. Метою моніторингу було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування Відділом соціального захисту. При внутрішньому моніторингу якості соціальної послуги догляд вдома проводилася методика саме анкетування для отримання якісних показників, також в телефонному режимі проводилося опитування підопічних.

У відділі соціального захисту населення допомога вдома надається згідно Державного стандарту догляду вдома. На обслуговуванні у відділі була 21-особа 3- з них померло, станом на 30.06.2022року на обслуговуванні, перебуває 18- підопічних, яких обслуговує 3 - соціальних робітника – жінки. За розрахунками на одного соціального робітника припадає 6-підопічних. Соціальний робітник відвідує свого підопічного 2-3 рази на тиждень для надання соціальних послуг.  За 2022 рік соціальними робітниками було надано 2083 послуги. Соціальні робітники при наданні соціальних послуг дотримуються карантинних обмежень.

          У відділі соціального захисту населення:

  • усі працівники забезпечені службовими посвідченнями;
  • усі працівники відділу ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.
  • щороку надавачі соціальних послуг проходять медичний огляд;
  • сформовано особові справи на кожного обслуговуваного згідно вимог Державного стандарту;
  • переглядаються індивідуальні плани надання соціальних послуг, та договори з урахуванням вимог Державного стандарту;
  •  систиматично проводиться вивчення рівня задоволення отримувачів соціальної послуги догляду вдома;

Здійснено перевірки роботи соціальних робітників по трьох Старостинських округах (де проживають отримувачі послуги) «Догляд вдома».

Керуючись методичними рекомендаціями з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, аналізом звіту по роботі  соціальної допомоги вдома, визначено шкалу оцінки кількісних та якісних показників послуги догляду вдома.

Оцінкою якості соціальної послуги догляд вдома охоплено 100% громадян.

          Усі дані від громадян про отримання соціальної послуги «Догляд вдома» показують на те, що вони задоволені на 100%.

         Працівники  відділу соціального захисту населення підвищували рівень своїх знань в приміщенні сільської ради, а саме: 

проведення виробничих нарад та проходження (онлайн навчань), відео лекторіїв-семінарів, щодо надання соціальних послуг – 82%.

 

Оцінка кількісних показників надання соціальних послуг

з/п

Відсоткові еквіваленти

Статус

1

95%

Добре

 

 

     

 

          Протягом  звітного періоду до  відділу соціального захисту населення Підгайцівської сільської ради послуг скарг та зауважень на  роботу   відділу  не надходило.

                  

Оцінка кількісного показника „кількість  скарг”

з/п

Відсоткові еквіваленти

Статус

1

від 0 %

Добре

 

 

 

 

Шкала оцінки якісних показників соціальної послуги,

яка передбачена Державним стандартом догляду вдома

 

з/п

Критерії оцінки

Відсоткові еквіваленти

Статус

  1.  

Адресність та індивідуальний підхід

 

100%

Добре

  1.  

Результативність

 

100%

Добре

  1.  

Своєчасність

 

100%

Добре

  1.  

Доступність та відкритість

 

93%

Добре

  1.  

Повага до гідності отримувачів соціальної послуги

 

96%

Добре

  1.  

Професійність

 

87%

Добре

 

 

1.Адресність та індивідуальний підхід (100%- статус «добре»)

Усім отримувачам соціальної послуги вдома визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори в двох примірниках (один в отримувача, другий в надавача) про надання соціальної послуги.

Усі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома, містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначенням індивідуальних потреб отримувачів послуги та згідно до вимог Державного стандарту «Догляд вдома».

       За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги соціальні робітники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги та толерантне ставлення до своїх підопічних.

 

2.Результативність ( 100%- статус «добре»)

       Було проведене опитування підопічних які обслуговуються відділом соціального захисту населення,  яким надається соціальна послуга догляд вдома показало  рівень  задоволення соціальною послугою догляду вдома -100%.

       Також є позитивні зміни в процесі надання послуги порівняно з періодом коли послуга не надавалась. Жодних скарг зі сторони підопічних не надходило.

 

3.Своєчасність ( 100%- статус «добре»)

Оцінювання потреб у соціальних послугах здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам.

        Усі особові справи отримувачів послуги містять договори про надання соціальних послуг, підписані у двосторонньому порядку та укладені у терміни, визначені Державним стандартом.

Проводиться систематично моніторинг серед  громадян  похилого віку спільно  з представниками закладів охорони здоровя, старостами Старостинських округів  Підгайцівської сільської ради по наданню  соціальних послуг.

 

 4.Доступність та відкритість (  93-статус «добре»)

Послуга догляду вдома надається, за місцем проживання отримувача послуги соціальними робітниками.

Відділ соціального захисту населення знаходиться в Підгайцівській сільській раді, він  розташований в центрі села в двох поверховій будівлі, в приміщені з електро-тепло. та водопостачанням, в наявності пандус для забезпечення потреб осіб із обмеженими можливостями та кнопка виклику.

       Розвинена інфраструктура, поруч  транспортна зупинка, магазини, аптека.    На території є місця для паркування транспортних засобів.

 

5.Повага до гідності отримувача соціальної послуги ( 96%- статус «добре)

         Під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі задоволені роботою соціальних робітників. Соціальні робітники ввічливо,коректно та з повагою ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків. Відповідно до посадових інструкцій працівники, які надають соціальну послугу зобов’язані дотримуватися правил і норм професійної етики. При спілкуванні з отримувачами соціальних послуг, бути уважними, стриманими, ввічливими. Від отримувачів соціальних послуг письмових скарг не надходило. За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання своїх посадових обов’язків працівниками не виявлено.

 

6.Професійність ( 87%-статус «добре»)

      Посадові інструкції на усіх працівників відділу розроблені та затвердженні відповідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників   

«Випуск 80» «Соціальні послуги». Всі працівники ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку для. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту  державного зразка.

      За результатами внутрішнього моніторингу порушень щодо не виконання своїх посадових обов’язків працівниками не виявлено.

 

      Внутрішній контроль якості надання соціальних послуг здійснювався протягом січня- липня 2022 року  .

 

Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

"Добре"

Продовжувати роботу з суб’єктом

 

        Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальної  послуги «Догляд вдома», показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

 

      За результатами проведення внутрішньої оцінки визначено наступні заходи, для покращення якості надання соціальних послуг та вдосконалення надання та підвищення якості рівня соціальних послуг, а саме:

1. Проводити роботу щодо впровадження виконання Закону України «Про соціальні послуги» відповідно до нововведених підзаконних актів, у т. ч. забезпечити проведення внутрішнього навчання працівників, які безпосередньо надають соціальні послуги.

2. Продовжувати роботу щодо інформування мешканців громади про надання соціальних послуг, які надаються Відділом соціального захисту населення, та виявлення сімей/осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах.

3. Здійснювати 100% моніторинг/поточне оцінювання результатів виконання індивідуальних планів та своєчасно здійснювати перегляд  індивідуальних планів, поновлювати документи які містяться в особовій справі.

4. Продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги відділу.

5.  Продовжувати своєчасно та швидко реагувати на звернення громадян щодо надання соціальних послуг.

6. Продовжувати дотримання вимог надання соціальних послуг відповідно до Державного стандарту соціальних послуг.

 

Начальник відділу соціального захисту населення 

  Голубович К.С.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних