Підсумки ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Волинського відділення Малої академії наук України в 2021-2022 навчальному році

  • 537

5 робіт учнів Підгайцівської громади визнали  переможцями Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Волинського відділення Малої академії наук України в 2021-2022 навчальному році.

Загалом, від учнів 7-11 класів закладів освіти області надійшло 439 дослідницьких проєктів на 63 наукові секції. 

Конкурс-захист проводився в онлайн-режимі. Для інформаційного та технічного забезпечення були створені електронні кабінети учасників, розроблені інструктивно-методичні та презентаційні матеріали, які сприяли якісному проведенню конкурсу-захисту в оновленому форматі.

Журі відзначило високий рівень учнівських наукових проєктів, актуальність та перспективність тематики конкурсних робіт, їх наукову і прикладну значимість, високий рівень постерних захистів та презентації наукових доробків.

Отож, вітаємо:

  • Гавриленко Катерину  - секція історичного краєзнавства, Романівський ліцей. 
  • Гезун Аліну -  секція педагогіки, Піддубцівський ліцей.
  • ДраницькуДарію - секція правознавства, Піддубцівський ліцей.
  • Думич Ірину - секція англійської мови, Підгайцівський ліцей. 
  • Замкову Вікторію - секція екологічно безпечних технологій та ресурсозбереження,  Підгайцівський ліцей.

Дякуємо, також, керівникам наукових робіт учнів-переможців обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту, яких нагороджено грамотами управління освіти, науки та молоді облдержадміністрації: 

- Ліщинську Вікторію, вчителя Підгайцівського ліцею;
- Магольон Жанну, вчителя історії Романівського ліцею;
- Оліченко Наталію, вчителя англійської мови Підгайцівського ліцею;
- Стадницьку Тамару, вчителя історії та правознавства Піддубцівського ліцею;
- Чухілевич Ольгу, соціального педагога Піддубцівського ліцею.

Такий гарний результат вкотре свідчить про високий духовний, творчий, інтелектуальний розвиток дітей і молоді. Дякуємо керівникам за формування інтелектуального потенціалу нації, виявлення і підтримку обдарованої учнівської молоді, залучення її до науково-дослідницької та експериментальної роботи.