Про створення ЦНАП по програмі «U-LEAD з Європою»
04 січня 2020 року Підгайцівською сільською радою було прийнято декларацію про наміри щодо створення ЦНАП, як правонаступника Липинської сільської ради – учасника Фази впровадження «Напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «ULEAD з Європою», що фінансується ЄС та його членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією і реалізується на замовлення Шведського агентства міжнародного розвитку (Sidа).
Згідно технічного завдання було визначено структуру ЦНАПу у вигляді Центрального офісу в с.Липини, територіального підрозділу в с.Підгайці, 6 віддалених робочих місць в кожному старостинському окрузі та 1 місце для самообслуговування.
Організація центру надання адміністративних послуг дає можливість отримувати близько 170 адміністративних послуг.
По проекту в лютому місяці у приміщенні липинського старостинського округу відбувся чотириденний тренінг для персоналу ЦНАП Підгайцівської сільської ради по програмі «U-LEAD з Європою». Навчання проводив тренер Анатолій Ковтонюк.
Створення зручних і доступних умов отримання адміністративних послуг - важлива мета органів місцевого самоврядування. Для об’єднаних територіальних громад однією з умов існування є підвищення якості обслуговування громади та доступність отримання адміністративних послуг. Саме через створення центрів надання адміністративних послуг, їх територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів це питання буде вирішено.
Функціонування ЦНАП слугуватиме доступності і комфортним умовам отримання адміністративних послуг.
Кваліфіковані адміністратори, спеціалісти структурних підрозділів, які безпосередньо надаватимуть адміністративні послуги повинні забезпечити високу якість їх надання. Саме з цією метою проходило їх навчання.
До тренінгів, які висвітлювали загальну систему надання адміністративних послуг, повноваження громад відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», залучались також керівництво громади, старости.
Тренінгові матеріали складалися з п’яти модулів та відповідали основним вимогам до роботи адміністраторів ЦНАП, таким як: розуміння ролі та місії персоналу ЦНАП (які визначають всі умови праці для персоналу); доброзичливість та відповідність у спілкуванні (оскільки це робота з обслуговування, яка вимагає постійної взаємодії з відвідувачами); універсальні знання та розуміння законодавства та методики застосування (оскільки адміністратори ЦНАП надають різні адміністративні послуги різних груп).
Набуті теоретичні знання під час тренінгів будуть застосовані на практиці, під час роботи з нашими громадянами.