Впровадження механізму відшкодування витрат за пільговий проїзд окремих пільгових категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету
У приміщенні Будинку культури, сьогодні 03.02, відбулась зустріч голови сільської ради Юрія Семенюка, заступників, причетних до вирішеня питання керівників відділів Підгайцівської сільської ради та перевізників, які надають послуги громадянам, що користуються приміським автомобільним транспортом на території громади.
Питання зустрічі стосувалося впровадження механізму відшкодування витрат за пільговий проїзд окремих пільгових категорій громадян за рахунок коштів місцевого бюджету.
Таке відшкодування здійснюватиметься адресною допомогою, яка надаватиметься на підставі заяв громадян з пред’явленням пільгових квитків.
Пільгові квитки водії видаватимуть при наявності відповідного посвідчення та здійснення оплати за проїзд.
Для отримання відшкодування, громадянин, який має право на безоплатний проїзд, звертається перший раз до Підгайцівської сільської ради (для формування справи) та в подальшому до старостинських округів Підгайцівської громади. При собі необхідно мати наступні документи:
- заяву;
- посвідчення про право на пільги;
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- реквізити банківського рахунку;
- пільгові талони.
Довідки за телефоном: 0503788802, 0503788804.
Право на пільговий проїзд приміським транспортом мають громадяни пільгових категорій, які зареєстровані на території Підгайцівської громади:
- Учасники бойових дій, а також особи прирівняні до них;
- Особи з інвалідністю в наслідок війни та особи, прирівняні до них;
- Особа, яка супроводжує особу з інвалідністю I групи;
- Громадяни, які постраждали внаслідок ЧАЕС I-II категорії;
- Діти, яким встановлено інвалідність, пов’язану з ЧАЕС;
- Особи з інвалідністю I, II групи;
- Діти з інвалідністю з одним супроводжуючим;
- Діти з багатодітної сім’ї;
- Діти сироти і діти позбавлені батьківського піклування.
Учасникам АТО не потрібно буде брати пільговий квиток на відшкодування витрат, щоб їхати безкоштовно.
Механізм працюватиме у тестовому режимі, в подальшому здійснюватимуться обговорення та необхідні корегування для покращення якості надання послуг у відповідності до ситуації.