Пошук

Підгайцівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади

Дата: 20.06.2019 12:03
Кількість переглядів: 2090

Відповідно до  пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про освіту», статті 26 Закону України «Про загальну середню освіту», керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу  загальної середньої освіти Підгайцівської сільської ради, затвердженого сесією  Підгайцівської сільської ради від 07 червня 2019 року № 5/19, пункту 1 розпорядження голови Підгайцівської сільської ради від 18 червня 2019 року № 17/01.4.  оголошується конкурс на заміщення вакантної посади:

Директора Підгайцівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія».

Місцезнаходження закладу: вул. Шкільна, 24 с. Підгайці, Луцький  район, Волинська область.

Фото без опису

Оплата праці визначається відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від  26.09.2005  № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» та умов контракту.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України,  вільно володіє державною мовою та має вищу освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи  не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають з 20.06.2019 року по 09.07.2019р. з 08.00 до 17.00 включно до конкурсної комісії за адресою:   с. Підгайці, вулиця Шкільна, 30, перший поверх, приймальня сільської ради такі документи:

  •  заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних  даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  • довідку про відсутність судимості;
  • медичні довідки за формами № 122-2/о та № 140/о;
  • заяву про присутність близьких родичів у складі конкурсної комісії (за наявності таких);

–    копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

–    мотиваційний лист довільної форми;

–    перспективний план розвитку навчального закладу, розроблений за такими критеріями: новації щодо управлінської діяльності  з вирішенням ключових проблем закладу, шляхів покращення матеріально-технічної бази, раціонального використання ресурсів закладу, створення сучасних умов організації освітнього процесу тощо на два роки і шість років. Перспективний план розвитку навчального закладу на 6 років не подається особами, передпенсійного та пенсійного віку (передпенсійний вік в розумінні цього Порядку є вік особи за 2 роки до досягнення нею пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»);

–       копію атестаційного листа про успішне проходження атестації керівних кадрів у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти (не подається особами, які не проходили атестацію);

Інформацію про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.

Кандидат також може подати іншу інформацію на власний розсуд.

Особа пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.

Етапи проведення конкурсу:

1)    подання претендентом документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам та письмового зобов’язання успішно пройти атестацію керівних кадрів навчальних закладів у порядку, встановлених МОН України (для тих, хто неатестований);

2)    вивчення конкурсною комісією поданих документів;

3)    перевірка  знання претендентом законодавства та його професійних компетентностей;

4)    вивчення конкурсною комісією мотиваційного листа і перспективного плану розвитку навчального закладу на два і шість років  та проведенні претендентом відкритої публічної презентації до 10-12 хв.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних