Електронний формат замовлення адміністративних послуг в органах ДПС доступний кожному
Замовляючи адміністративні послуги, яке надає Головне управління ДПС у Волинській області через Центри обслуговування платників, майже третина платників податків надає перевагу електронному формату.
Зокрема, протягом першого півріччя 2024 року із 43 тисяч наданих адмінпослуг дистанційно отримано платниками 11,9 тисячі.
Втім, подаючи письмові заяви для отримання адміністративних послуг, більшість волинян, як і раніше, звертаються до Центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій області. Зокрема, з початку року саме фахівці ЦОП надали 31,1 тисячі адмінпослуг.
Звернення щодо отримання адмінпослуг платники податків можуть подати через електронний кабінет, за посередництвом розділу «Листування з ДПС», - нагадують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.
Щодо актуальної адміністративної послуги «Видача довідки про доходи», то інформацію про доходи громадяни можуть сформувати самостійно через електронний кабінет або ж отримати через мобільний застосунок «Моя податкова».
Нагадаємо, що Головне управління ДПС у Волинській області надає 81 адміністративну послугу. Зі зразками заяв та інформаційними картками надання цих послуг можна ознайомитися за посиланням на субсайті Головного управління ДПС у Волинській області.
Сектор інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Волинській області